خانه » مقالات » راهنمای سفارش طراحی سایت – نکات مهم سفارش سایت
راهنمای سفارش طراحی سایت - نکات مهم سفارش سایت

احتمالا این روز ها در مورد اینکه هر کسب و کاری باید سایت داشته باشد شنیده اید، اما آیا می دانید هنگام سفارش طراحی سایت به چه نکاتی باید دقت کنید؟ چگونه عملکرد یک سایت را تعریف کنید و یک CMS را انتخاب کنید؟ هنگام تماس با شرکت های طراحی سایت به دنبال چه چیزی باشید؟ چگونه بفهمید که چرا طراحی سایت در یک شرکت 1 میلیون تومان و در دیگری 50 میلیون تومان هزینه دارد ؟

راهنمای سفارش طراحی سایت به صورت قدم به قدم به شما کمک خواهد کرد تا نکات مهم سفارش سایت را بدانید و با آگاهی بیشتری اقدام به سفارش طراحی سایت کنید.

به وبسایت نیاز دارید ؟! راهنمای سفارش طراحی سایت

نکته سفارش طراحی سایت این نیست که آژانس ها و شرکت های طراحی سایت نمی دانند چگونه کار کنند. به احتمال زیاد مشکل در شما نهفته است و شما نمی دانید به چه سایتی نیاز دارید. شما در کسب و کار خود به خوبی مسلط هستید: خانه های زیبا می سازید، لوازم آرایشی فوق العاده تولید می کنید، خوشمزه ترین استیک های دنیا را میپزید. اما احتمالا شما اصلاً وب سایت ها را درک نمی کنید.

اگر با فضای وبسایت ها غریبه هستید احتمالا نمی دانید که چه چیزی از شرکت طراحی سایت باید بخواهید. هنگامی که طراح سایت در مورد انواع منوها، چیدمان در یک یا دو ستون، فرم های ثبت نام، حساب کاربری و طراحی واکنش گرا به شما می گوید، شما تنها یک انتخاب دارید: باور یا عدم باور به شخص مقابل. به همین دلیل، ممکن است پول زیادی خرج کنید و وبسایتی با عملکرد نامناسب دریافت کنید.

ممکن است به دلیل عدم تطابق طراحی با انتظارات خود، با طرح سایت درگیر شوید. دلیل به وجود آمدن این مشکلات اغلب عدم صداقت و یا حرفه ای نبودن شرکت های طراحی سایت نیست! شما فقط به زبان های مختلف صحبت می کنید.

اگر می خواهید یک وب سایت داشته باشید، منتظر نمانید تا طراحان سایت به زبان شما صحبت کنند. شما مسئول سفارش طراحی سایت هستید. این شما هستید که کسب و کار موفقی دارید. شما نباید منتظر بمانید تا طراح سایت به دنبال کلمات مناسب کسب و کار شما باشد و یا به وضوح توضیح دهد که چرا بهتر است یک وب سایت را در وردپرس بسازید، نه در جوملا. در زیر اطلاعاتی درباره نحوه سفارش طراحی سایت خواهیم گفت. همراه ما باشید!

قدم اول : مشخص کنید که چرا به یک وب سایت نیاز دارید ؟

اگر شما به این درک رسیده اید که چرا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد نیمی از راه سفارش طراحی سایت را رفته اید. درک هدف طراحی وب سایت به شما و طراح سایت کمک می کند تا بتوانند نقشه راه طراحی سایت را به درستی پیاده سازی کنند. اگر شما بتوانید به این سوال پاسخ دهید که چرا به یک وب سایت نیاز دارید احتمالا با مشکلات زیر رو به رو نخواهید شد :

  • فعلا قسمت بلاگ رو درست کنید تا بعدا دقیق تر راجبش فکر کنم.
  • فکر می کنم اگر در منو درباره ما نباشد بهتر است ؟
  • چطوره رنگ این قسمت رو عوض کنیم ؟
  • همه چیز عالیه، ممنونم از زحماتتون فقط حس می کنم یه چیزی کم هست داخل سایت

شما حق دارید این انتظار را داشته باشید که طراح سایت در مسیر انجام پروژه با شما نهایت همکاری را بکند اما عدم درک هدف از ایجاد وب سایت و رسیدن بن بست “شاید این را تغییر دهیم، یا بیایید آن را تغییر دهیم” برای شما بسیار گران تمام شود. اول از همه وقت شما تلف خواهد شد و ثانیاً شما پول خود را هدر می دهید.

چگونه تعیین کنیم که برای چه اهدافی به یک وب سایت نیاز دارید؟ مراقب هدف گذاری های خود باشید. مشخص کنید و روی کاغذ بنویسید که با کمک چه منابعی به چه هدفی می خواهید برسید. همچنین مراحلی را که برای رسیدن به هدف باید طی شوند تعیین کنید.

اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی دهید احتمالا هدف شما این است که درآمد بیشتری کسب کنید. ماهیت سایت های فروشگاهی یکسان است و این موضوع که هر کسب و کاری برای کسب درآمد بیشتر به یک وبسایت نیاز دارد هم یک موضوع ثابت شده است. اما اینکه وبسایت شما به چه شکل باشد، فرآیند فروش محصولتان به چه شکل است، روش های بازاریابی کسب و کار شما به چه شکل است کاملا یک موضوع متفاوت است و باید با توجه به نیاز های کسب و کار خود اقدام به تصمیم گیری راجب سایت خود کنید.

قسمت سخت ماجرا اینجاست، باید تمام فعالیت های مورد نیاز را یادداشت کنید که به شما کمک می کند با استفاده از وب سایت درآمد بیشتری کسب کنید. برای موفقیت در مدیریت سایت به این سوال پاسخ دهید که برای افزایش سود از طریق وب سایت چه باید کرد؟

تصمیمات امروز شما می تواند چالش های زیر را حل کند و به رشد کسب وکارتان کمک کند:

  • جذب مشتریان جدید
  • نحوه ارائه محصولات و یا خدمات به صورت آنلاین
  • گسترش قیف فروش
  • نحوه وفادار ساختن مخاطبین و مشتریان
  • کاهش هزینه های جذب مشتری و افزایش نرخ LTV (ارزش طول عمر مشتری)
  • نحوه تبلیغات محتوایی
  • کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات آفلاین
  • خروج از ظرف مکان و زمان
  • دسترسی به مشتریان بالقوه
  • نحوه نمایش محصول به مشتری (عکس، ویدیو، توضیحات، نمونه کار ها)
  • بهبود تجربه خرید مشتری

اضافه کردن موارد دیگر به این لیست اصلا کار سختی اما ماهیت موضوع از قبل مشخص است: شما باید وظایفی را که بر عهده وب سایت شما است را مشخص کنید. به عنوان مثال، اهداف ایجاد یک وب سایت دندانپزشکی بیان کنید و حتما آنها را روی کاغذ یادداشت کنید.

هدف وب سایت: کسب درآمد بیشتر؛ اگر به دنبال این موضوع هستید پس ویژگی ها و مشخصات قابل اندازه گیری این نوع وب سایت را یادداشت کنید.

قبل از ایجاد وبسایت این کار ها را انجام دهید :

  • نحوه اطلاع رسانی به مخاطبین و مشتریان خود را مشخص کنید
  • نحوه اعتماد سازی در سایت را مشخص کنید
  • نحوه جذب مشتری و مخاطب جدید و کانال های بازاریابی را پیدا کنید.
  • نحوه بهبود تجربه کاربری مخاطب خود را در سایت پیدا کنید.
  • حتما بوم مدل کسب و کار خود را تکمیل کنید.

قدم دوم : فرآیند ها و عملکرد های مورد نیاز خود در سایت را پیدا کنید

این مرحله بسیار ساده و مهم هست، فقط کافیست یک کاغذ و خودکار بردارید و مراحلی که کاربر در سایت شما طی می کند تا از خدمات یا محصولات شما استفاده کند را بنویسید.

سوالاتی که باید به آن ها پاسخ دهید :

  • برای اطلاع رسانی به مخاطب در وبسایت به چه چیز هایی نیاز دارید ؟
  • برای جذب مشتریان جدید چه ویژگی هایی به سایت اضافه کنید ؟
  • یک وب سایت برای بهبود ارائه خدمات به کاربران چه امکاناتی باید داشته باشد ؟
نکات مهم طراحی سایت - فرآیند ها و عملکرد های سایت

در ابتدا خودتان شخصا به این سوالات پاسخ دهید و یادداشت کنید بعد از آن از شرکت طراحی سایت بخواهید تا راهکار هایی برای این موارد به شما ارائه دهند و آن ها را نیز یادداشت کنید.

  • یک سایت باید صفحات استاتیکی مانند درباره ما، تماس با ما، نحوه پرداخت و … داشته باشد.
  • یک سایت باید بخش مقالات/مجله/بلاگ داشته باشد.
  • یک سایت باید قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی را داشته باشد.
  • یک سایت باید صفحه قوانین و مقرارت استفاده از محصول یا خدمات داشته باشد.
  • یک سایت باید قسمتی برای قراردادن عکس مجوز ها، نماد ها، گواهی ها و … داشته باشد.
  • یک سایت باید قسمتی برای نمایش پیوند های شبکه های اجتماعی داشته باشد.
  • یک سایت باید قسمت نظرات مشتریان داشته باشد.
  • یک سایت باید قسمت نمونه کار ها/فهرست محصولات داشته باشد.
  • یک سایت باید قسمت جستجوی پیشرفته داشته باشد.

حالا برای اینکه بهتر موضوع را درک کنید شروع به نوشتن امکاناتی که یک سایت دندانپزشکی برای ارائه خدمات بهتر در سایت خود نیاز دارد کنید.

حتما درباره فرآیند های سایت خود با طراح سایت صحبت کنید و از او بخواهید تا پیشنهاداتی به شما ارائه دهد و در صورتی که راجب پیشنهاد طراح سایت اطلاعاتی ندارید از او بخواهید تا بیشتر توضیح دهد، تحقیق کنید و نهایتا می توانید برای یک تصمیم بهتر کمی زمان برای فکر کردن بگیرید.

قدم سوم : تعیین کنید که ظاهر سایت شما به چه شکلی باید باشد

این مرحله یکی از سخت ترین مراحل است. چرا؟ هرکسی سلیقه خاصی در طراحی دارد. اگر شما یک طرح را دوست دارید، دلیل نمی شود که مشتریان شما نیز آن را دوست داشته باشند. با این حال، شما در حال ساختن یک وب سایت برای مشتریان خود هستید، نه برای خودتان، پس منافع آن را در اولویت قرار دهید.

راهنمای سفارش طراحی سایت - انتخاب ظاهر سایت

برای هماهنگی شکل ظاهر سایت با توسعه دهندگان، باید این دو کار را انجام دهید. ابتدا چارچوب و نقشه سایت را بکشید. در مرحله دوم، آن را با اجزای بصری لازم پر کنید.

نحوه انتخاب طرح بندی وب سایت

شما طرح را به همراه توسعه دهندگان وب سایت انتخاب خواهید کرد پس قبل از برقراری ارتباط با آنها، این موارد را به خاطر بسپارید:

  • برای صفحات مختلف وب سایت می توانید از طرح بندی های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال، صفحه اصلی، صفحه انتشار و صفحه فرود را می توان به روش های مختلفی سازماندهی کرد.
  • طرح باید با موضوع سایت و ویژگی هایی که دارد مطابقت داشته باشد.
  • ساختار صفحات بر درک محتوا تأثیر می گذارد. طرحی را انتخاب کنید که توجه مخاطب را به مهمترین مطالب تان جلب کند.

معمولا در اولین جلسه با طراح سایت، به شما پیشنهاد می شود یکی از ساختارهای استاندارد را انتخاب کنید. با این حال، شما مجبور نیستید الگوهای استاندارد را انتخاب کنید. از توسعه دهنده بخواهید طرح بندی مناسب را پیشنهاد دهد و آنها را با طرح های وب سایت هایی که دوست دارید و قرار است مشتریان شما را راضی نگه دارد مقایسه کنید.

طراح سایت را در جریان گزینه های طرح بندی خود برای صفحه اصلی، صفحه محصول یا صفحه فرود تبلیغاتی قرار دهید. حتما به نظرات و توصیه های طراح گوش دهید. ایده های شما در مورد وب سایت باید از فیلتر حرفه ای بودن و تجربه او نیز عبور کند.

نحوه انتخاب ظاهر یک وب سایت

این قسمت از ساده ترین مراحل کار برای شما است و یکی از سخت ترین مراحل برای توسعه دهندگان است. شما فقط باید سلیقه و نظر خود را متخصصان بگویید و ایده خود را در مورد یک طراحی عالی مطرح کنید. طراحان باید ایده های شما را به واقعیت تبدیل کنند و پس از تایید تغییرات مورد نظر شما را در طرح اعمال کنند.

ضمناً بهتر است وقت طراح سایت را با بازی با رنگ ها و فونت ها تلف نکنید. باور کنید، یک حرفه ای بهتر از شما می داند که پس زمینه، رنگ دکمه ها و اندازه فونت هدرها چه باید باشد. اما اگر وقت آزاد دارید و تمایل به مشارکت فعال در ایجاد طراحی دارید حتما به نظرات طراح گوش دهید.

به یاد داشته باشید یک سایت در کلاس نقاشی طراحی نمی شود. طراحی باید جذابیت بصری، خوانایی و استاندارد های لازم را داشته باشد. در حالت ایده آل کاربران شما نباید به هیچ وجه به طراحی سایت شما فکر کنند و درگیر آن شوند، بنابراین از طراحان سایت درخواست نکنید که چیزی را اضافه، حذف یا تغییر دهند فقط به این دلیل که میخواهید ترجیحات شخصی خود را اعمال کنید.

قدم چهارم : انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS)

در این مرحله باید این دو موضوع را مشخص کنید. ابتدا تعیین کنید که میخواهید از CMS استفاده می کنید یا یک وب سایت HTML سفارش دهید. ثانیاً، اگر تصمیم دارید یک وب سایت با CMS بسازید، مشخص کنید که در مورد کسب و کار شما کدام نوع از سیستم های مدیریت محتوا بهتر است.

وبسایت به همراه CMS یا وبسایت استاتیک HTML

طبق تحقیقات سایت W3Techs در سال 2021 به میزان 66.2 درصد از سایت ها از CMS یا سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند و 33.8 درصد از سایت ها به صورت استاتیک طراحی شده اند. شما می خواهید جزء کدام یک باشید ؟

مزایای وبسایت های استاتیک HTML :

  • عملا هیچ محدودیتی در انتخاب ساختار، طراحی و عملکر سایت وجود ندارد.
  • عدم نیاز به منابع زیاد، وبسایت های HTML به سرعت بارگذاری می شوند.
  • نیازی به پرداخت هزینه های اضافی برای سیستم های مدیریت محتوای پولی ندارند.

عدم وجود CMS به توسعه دهندگان این فرصت را می دهد تا هر ایده ای که مشتری دارد را پیاده سازی کنند. با این حال، یکی از مشکلات در سایت های استاتیک HTML می تواند تمام مزایا را از بین ببرد؛ اگر شما بهترین خانه ها را می سازید و یا استیک های خوشمزه میپزید، اما از برنامه نویسی تحت وب چیزی نمی دانید، خودتان نمی توانید مطالبی را در سایت منتشر کنید. برای پشتیبانی از سایت باید یک متخصص استخدام کنید یا به توسعه دهندگان پول بپردازید.

سایت های دارای سیستم مدیریت محتوا دارای مزایای زیر هستند:

  • امکان افزودن، حذف و ویرایش محتوا به صورت مستقل بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
  • تغییرات مستقل در معماری، عملکرد و ویژگی های فنی وب سایت، به عنوان مثال بعد از یادگیری پنل مدیریت CMS شما خواهید توانست مطالب را ویرایش کنید، نسخه پشتیبان تهیه کنید، بدون نیاز به دسترسی به کد های کش سایت را مدیریت کنید و …
  • امکان استفاده از طرح های آماده؛ به عنوان مثال می توانید از قالب های آماده وردپرسی استفاده کنید.

اگر شما نیازی به تغییرات متعدد در سایت خود ندارید و چند صفحه ثابت نیاز شما را برآورده می سازد از سایت های استاتیک HTML استفاده کنید اما اگر وبسایت شما نیاز به بروزرسانی روزانه، افزودن محصول، تعامل با کاربران و … دارد حتما باید از سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنید.

کدام سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنید :

طراحان سایت پس از مطالعه نیاز ها و اهداف وب سایت، چندین سیستم مدیریت محتوا را به شما پیشنهاد می دهد که از بین آنها انتخاب کنید. از جمله آنها می توان به CMS های زیر اشاره کرد:

وردپرس : بیش از 30 درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت و بیش از 60 درصد از سایت های مبتنی بر CMS روی این سیستم کار می کنند. شما می توانید انواع مختلفیاز سایت ها را در وردپرس ایجاد کنید: از یک وبلاگ شخصی گرفته تا یک وب سایت شرکتی، از یک فروشگاه آنلاین تا یک پروژه محتوایی بزرگ.

جوملا : دومین سیستم مدیریت محتوای محبوب پس از وردپرس است. این سیستم مدیریت محتوا کاربردی تر و قابل تنظیم تر از وردپرس در نظر گرفته می شود، اما با توجه به جامعه استفاده کنندگان کوچک در ایران، انتخاب مناسبی برای شما نیست.

دروپال : این سیستم 1.9٪ از تعداد کل سایت ها و 3.5٪ سایت هایی که با سیستم مدیریت محتوا ساخته شده اند را تشکیل می دهد. در صورت نیاز به حل وظایف غیر استاندارد، پشتیبانی از خدمات پیچیده، این CMS را انتخاب کنید. توجه داشته باشید، در وردپرس و جوملا می توانید تقریباً هر عملکردی را با استفاده از افزونه ها اضافه کنید، اما با دروپال باید بیشتر با برنامه نویسان در ارتباط باشید.

سیستم مدیریت محتوا اختصاصی : این سیستم می تواند به طور خاص برای وب سایت شما طراحی شود و با مشخصات و ویژگی های مد نظر شما سازگار شود، با عملکردها و فرآیندهایی که کمپین های فعلی شما برای ایجاد مشتریان بالقوه، اهداف محتوا و فرآیندهای داخلی تان تکمیل شود. این گزینه برای شرکت‌های بزرگ‌تری که به عملکردهای منحصر به فرد و خاص نیاز دارند، مناسب‌تر است.

قدم پنجم : در مورد ویژگی های اضافی که وب سایت باید داشته باشد توافق کنید

به طور خلاصه وب سایت شما باید پاسخگوی نیازهای مخاطبان و الزامات فنی موتورهای جستجو باشد. در اینجا یک لیست اساسی از ویژگی ها و مشخصاتی که باید با توسعه دهندگان سایت خود توافق کنید قرار دارد :

  • نمایش صحیح در مرورگر های محبوب
  • سازگاری برای دستگاه های تلفن همراه
  • پیکربندی درست و استاندارد نقشه سایت و فایل robots.txt
  • سرعت بارگذاری قابل قبول
  • عدم ایجاد صفحات با محتوای تکراری
  • توانایی بهینه سازی متای داده های یک صفحه
  • استفاده از کپچا در فرم ها
  • امکان بهینه سازی محتوای گرافیکی مانند تغییر اندازه، اضافه کردن عنوان، ویژگی alt
  • در دسترس بودن بخش های کاربر پسند مانند نظرات، اشتراک گذاری، سیستم امتیاز دهی، فرم های جستجو
  • اگر به صورت بین المللی کار می کنید به یک وب سایت چند زبانه نیاز خواهید داشت.
  • تامین امنیت سایت، محافظت در برابر دسترسی های غیر مجاز، ایجاد نسخه های پشتیبان، مسدود کردن نظرات اسپم

قدم ششم : تعیین کنید از کدام شرکت قصد سفارش طراحی سایت دارید

کاملا واضح است که شما باید با یک شرکت طراحی سایت یا یک فریلنسر کار کنید. به دنبال دستور العمل های ثابت برای انتخاب بین این دو نباشید چون کاملا به شرایط شما بستگی دارد و هر کدام مزایا و معایت خاصی دارند.

همکاری با شرکت های طراحی سایت معتبر چه مزایایی دارد ؟

  • شرکت ها معمولا خدمات جامعی ارائه می دهند، لازم نیست به هاستینگ، بهینه سازی فنی، گرافیک و حتی بازاریابی اینترنتی فکر کنید.
  • با عقد قرارداد و پرداخت هزینه شما یک سند رسمی برای سفارش خود و هزینه ای که پرداخت کرده اید دارید.
  • شما با مسئول شرکت در ارتباط خواهید بود و به طور مستقیم با برنامه نویس وب در ارتباط نیستید، این مورد به شما کمک می کند تا بتوانید به زبان ساده تری نیاز های خود را بیان کنید.
  • همکاری با شرکت طراحی سایت شما را در برابر خیلی از مشکلات احتمالی و فورس ماژور محافظت می کند. به عنوان مثال فرض کنید فریلنسر مورد نظرتان بیمار شود، پروژه شما تا زمان بهبودی ایشان متوقف خواهد شد.

مزایای همکاری با فریلنسر ها :

  • در هزینه های خود صرفه جویی می کنید و نیاز به پرداخت هزینه های اضافی شرکت های طراحی سایت ندارید.
  • کار کردن با یک فریلنسر به صورت غیر رسمی راحت تر است اما این مورد یک مشکل اساسی دارد، ممکن است پول را بپردازید و در ازای آن چیزی دریافت نکنید.
  • شما مستقیما با مجری در ارتباط هستید. خودتان تصمیم بگیرید که آیا این مورد جزء مزیت ها می باشد یا معایب.

اگر به نکات زیر دقت کنید می توانید هم در همکاری با شرکت ها و هم در همکاری با فریلنسر ها موفق باشید :

  • طراح تجربه اجرای پروژه مشابه پروژه شما را داشته باشد.
  • اگر قصد سفارس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی دارید یک نمونه که از قبل پیاده سازی شده است را بخواهید.
  • نظرات و بررسی ها و تجربه سایر کاربران در همکاری با شخص یا شرکت مورد نظر خود را مطالعه کنید.
  • اطمینان حاص کنید به راحتی می توانید با طراح سایت خود در ارتباط باشید. اگر دوست دارید نکات را شخصا با آن ها در میان بگذارید بهتر است با افرادی همکاری کنید که در شهر شما فعالیت می کنند.
  • پشتیبانی فنی سایت را جدی بگیرید.

لومینا، ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی سایت

با توجه به سابقه درخشان و تجربه تیم حرفه ای طراحی سایت، می توان گفت، لومینا جز بهترین شرکت طراحی سایت در کرج و تهران بوده که پروژه های موفق و متعددی را انجام داده است. اگر قصد دارید کسب و کار آنلاین خود را شروع کنید، پیشنهاد می کنم با تیم مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند و بهترین گزینه ها را برای این قدم بزرگ به شما پیشنهاد بدهند.

قدم هفتم : تعیین کنید که سایت مورد نیاز شما چقدر هزینه دارد

قیمت نهایی وب سایت به ویژگی های آن بستگی دارد: عملکرد، طراحی، حجم محتوا و غیره. به طور نسبی، یک وب سایت استاتیک با طراحی قالب برای شما حداقل 3 میلیون تومان هزینه دارد و هزینه وب سایت سفارشی و حرفه ای به همراه ویژگی های پیچیده، به عنوان مثال، سیستم پرداخت آنلاین می تواند هزینه های بیشتری داشته باشد. هزینه تقریبی وب سایت را پس از توافق مشخصات آن با توسعه دهنده متوجه خواهید شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کپی شد!
این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
خطای HTTP. اتصال به API اینستاگرام امکان پذیر نیست. فید به روز نمی شود.

مقالات مرتبط

تماس با ما

کرج، عظیمیه، بلوار بسیج (کاج)، قبل از پل آزادگان، ساختمان جی، طبقه 5، واحد 20

49 35 00 34 - 026

90 93 536 - 0921

نماد های لومینا

logo-Enamad
logo-samandehi

با لومینا در ارتباط باشید

تماس با ما

کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند

49 35 00 34 - 026
90 93 536 - 0921