خانه » مقالات » آموزش استفاده از دست نوشته به ویدیو در KineMaster
آموزش استفاده از دست نوشته در kinemaster کاین مستر لومینا

جدای از ویرایش کردن ویدیوها در ویرایشگر ویدیوی KineMaster، این قابلیت خوب را نیز در اختیار دارید که می توانید از آن برای خط خطی کردن روی ویدیوهایتان به عنوان یک لایه استفاده کنید. شما می توانید با مطالعه مقاله آموزش استفاده از دست نوشته در kinemaster، به دست نوشته ها رنگ های متفاوت زیادی را انتخاب کنید و یک چیز منحصربه فرد درمورد KineMaster این است که می توانید به خط خطی های خود انیمیشن نیز اضافه کنید.

برای آموزش کامل اضافه کردن انیمیشن به ویدیو در KineMaster کلیک کنید!

دست نوشته در KineMaster چیست؟

قابلیت دست نوشته در برنامه KineMaster به شما این امکان را می دهد که با ساخت یک لایه ی جدید، روی ویدیو های خود چیزی رسم یا طراحی کنید. اولین هدف ابزار دست نوشته برای برجسته سازی یک ناحیه خاص با استفاده از اشکال یا نشانک هایی مثل فلش هاست. با امکانات اضافی دیگرِ KineMaster مانند انیمیشن ها می توانید نشانگرهای متحرکی را با ابزار دست نوشته ایجاد کنید.

KineMaster قلموهای متفاوتی را ارائه می کند که از لحاظ عملکردی باهم تفاوت دارند. شما 5 قلمو در اختیار دارید و احتمالا 5 شکل متفاوت. همانطور که در قسمت قبل تر آموزش اضافه کردن دست نوشته در KineMaster اشاره شد، اشکال می توانند برای برجسته سازی ناحیه ای خاص از ویدیو مورد استفاده قرار بگیرند.

شما اشکالی مانند مربع، مربع حاشیه دار، ضربدر و… را دراختیار دارید. شما همچنین امکان افزایش و کاهش سایز هر قلمو از جمله پاک کن را دارید.

چطور از دست نوشته در KineMaster استفاده کنیم؟

در ادامه آموزش اضافه کردن دست نوشته به ویدیو در kinemaster به طور کامل آمده است! برای استفاده از ابزار دست نوشته در ویرایشگر ویدیو KineMaster Pro از دستورالعمل های زیر تبعیت کنید:

گام اول: چند کلیپ را در KineMaster باز کنید.

برای شروع کار ویرایش نیاز به چند کلیپ خواهید داشت. شما می توانید از هر ویدیویی که دارید استفاده کنید یا اینکه از سایت Pexels.com بازدید کنید و چند ویدیو اچ دی برای پروژه خود دانلود کنید. یا یک راه حل ساده تر این است که اگر هیچ ویدیو کلیپی ندارید از تصاویر به عنوان ویدیو کلیپ استفاده کنید.

گام دوم: ابزار دست نوشته را باز کنید.

روی لایه(Layer) و سپس دست نوشته (Handwriting) بزنید (رابط کاربری تغییر می کند). حالا می توانید تمام ابزارهای موجود برای افزودن اولین خط خطی خود روی ویدیو کلیپ هایتان را مشاهده کنید.

آموزش استفاده از دست نوشته در kinemaster

گام سوم: روی ابزار قلمو بزنید و قلمو یا شکل موردنظرتان را انتخاب کنید.

وقتی این کار را انجام دهید می توانید از بین 10 قلمو و اشکال مختلف دست به انتخاب بزنید.

قلم های مختلف کاین مستر

گام چهارم: به قلموی خود رنگ بدهید.

درست کنار ابزار قلمو می توانید ابزار دیگری را ببینید که همان ابزار رنگ است. روی آن بزنید و هر رنگی را به دلخواه خود انتخاب کنید. یک نکته : رنگ زننده ای مثل قرمز، سبز ، آبی و ازین دست را انتخاب کنید.

آموزش اضافه کردن دست نوشته در کاین مستر

گام پنجم: اندازه ی قلمو را تعیین کنید.

در زیر صفحه یک ابزار دیگر را نیز می بینید که ابزار سایز است. روی ابزار سایز بزنید و اندازه را از بین 9 سایز موجود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این سایزها هم روی قلموها و هم اشکال تاثیر می گذارند.

اندازه قلم دست نوشته در kinemaster

گام ششم: شروع به خط خطی کنید!

حالا می توانید روی هر بخشی از ویدیوی خود چیزی رسم کنید. وقتی کارتان تمام شد می توانید به لایه ی نقاشی خود انیمیشن هم اضافه کنید. می توانید ناحیه ی خاصی از ویدیوی تان را که می خواهید بینندگان روی آن تمرکز کنند برجسته کنید.

نمونه استفاده از دست نوشته در کاین مستر kinemaster

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کپی شد!
این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
خطای HTTP. اتصال به API اینستاگرام امکان پذیر نیست. فید به روز نمی شود.

مقالات مرتبط

تماس با ما

کرج، عظیمیه، بلوار بسیج (کاج)، قبل از پل آزادگان، ساختمان جی، طبقه 5، واحد 20

49 35 00 34 - 026

90 93 536 - 0921

نماد های لومینا

logo-Enamad
logo-samandehi

با لومینا در ارتباط باشید

تماس با ما

کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند

49 35 00 34 - 026
90 93 536 - 0921